Nieuw onderwerp beginnen

Gereden track bewerken

1. Kan je de gereden track bewerken om foutjes eruit te halen zodat als je de track openbaar zet degene die het wil gebruiken niet eerst alle fouten eruit hoeft te halen.(Bij een tussenstop,tanken,het verkeerd rijden enz enz) vergeten de track te pauzeren.

2. Begin en eindpunten verwijderen omdat het niet zo prettig is dat iedereen kan zien aan de track waar je woont of waar je motor staat geparkeerd.

Je gaat niet eerst 5 min.rijden,stoppen en dan de track starten dat doe je dus voordat je begint met rijden en dat is vaak vanuit huis en bij thuiskomst precies hetzelfde.

3. Er kunnen ook minder frisse figuren deze app gebruiken en zo kan het ze wel heel makkelijk gemaakt worden om te zien waar (waarschijnlijk) een motor geparkeerd staat.(zie punt 2).

Het idee van de track is natuurlijk om zoveel mogelijk mooie routes te krijgen en beschikbaar te stellen aan anderen maar deze punten zijn voor mij toch wel een reden om de tracks niet op openbaar te zetten.

Beste Richard,

Ik begrijp inderdaad uw zorgen als het aankomt op de privacy rondom tracks. Bij MyRoute-App is privacy van gebruikers een belangrijk punt waar wij altijd zo zorgvuldig mogelijk mee te werk gaan. Een kort antwoord op uw vraag is nee, echter wil ik hier toch wat context omheen brengen. Een track is een 'opname' van een route die u aflegt. Het is een GPS tracking met een begin en eindpunt die niet gemakkelijk is aan te passen (wellicht in de toekomst wel). Vervolgens verstrekt MyRoute-App een zorgvuldig uitgewerkte tool om deze track om te zetten in een daadwerkelijke route. Deze route kunt u op iedere manier aanpassen zoals deze voor u wenselijk lijkt. Wanneer u zorgen heeft rondom uw track en met namen dan de privacy dan raad ik u aan om uw tracks (die niet aan uw privacy voorwaarde voldoen) op prive te houden. en te kiezen voor het delen van de door u bewerkte routes. U kunt op deze manier uw routes blijven delen met uw vrienden zonder dat uw privacy in het geding raakt.

Christian Orie

Customer Service

Via de toepassing "Basecamp" kun je de tracks aanpassen.

Deze vervolgens exporteren.

Daarna uploaden in myroute

kan ik een track in myrouteapp ook aanpassen om foutjes er uit te halen?

This is an automated message. Some of the messages in this conversation have been reported. The topic will be closed to avoid people posting reactions that are not relevant to the original conversation.
In case you find it necessary to talk about this subject, please create a new topic. Please add a clear description to your message to allow our team to work with it as soon as possible.