Nieuw onderwerp beginnen

poi toevoegen aan track

Als ik een zelfgemaakte route laad in MyRoute-app, en er vervolgens Poi's(tankstations) in creëer en daarna de route opsla en open in Basecamp als gpxbestand, zie ik de poi's afgebeeld als een vlaggetje in de track(van bovenstaande route). Exporteer ik het geheel dan naar mijn Zumo 590 kom ik tot mijn teleurstelling deze vlaggetjes niet meer tegen. Doe ik iets verkeerd of wil ik het onmogeljke?

1 persoon heeft deze vraag

Beste Leo,

Ik stel u voor om het volgende filmpje te bekijken over het exporteren van routes met POI's naar uw navigatieapparaat:

https://www.youtube.com/watch?v=PTF0HiHMnXg

Beste Cristian,

Dank voor je reaktie. Dat filmpje ken ik. 

Als ik echter bij mij op exporteren druk, opent zich een pagina om Gold member te worden, in plaats van dat het venstertje om de POI's te exporteren verschijnt. 

Is Basic member zijn niet genoeg voor deze funktie?

Voor de connector tool dient u een Gold Member te zijn

Jammer

Nog meer rede om lid te worden :)!

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.