Nieuw onderwerp beginnen
Opgelost

Toegang geven tot locatie

Goede dag,

Ik probeer nu al een tijdje een route (zowel ITN als GPX) te openen/rijden met mijn telefoon maar ik krijg steeds een foutmelding.

Ik volg de volgende stappen:

- Open nieuwe route

- Start nieuwe track

- Kies motor

- Kies Starten

Onderstaande foutmelding krijg dan ik standaard op mijn scherm te zien.

Mislukt

Je moet MyRoute-app toegang geven tot je locatie om gebruik te maken van de tracking-functies

Nu wil ik MyRoute-app dolgraag toestemming tot mijn locatie geven echter kan ik dat nergens in de app instellen, ook is er bij installatie nooit om gevraagd (heb voor de zekerheid de app nogmaals geïnstalleerd).

Kan iemand mij aangeven hoe ik de MyRoute-app toestemming kan geven tot mijn locatie? Betreft een Huawei P8 (geen lite).

Alvast bedankt.

dat moet je aanzetten in je instellingen van je telefoon

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt maar MyRoute-app lijkt anders te werken dan de tientallen apps die ik tot noch toe heb gebruikt. Alle apps die ik eerder heb gebruikt vroegen bij installatie of bij gebruik toegang tot de locatie, MyRoute-app doet dit niet en kan daardoor simpelweg niet aangezet worden. De instellingen in de app zelf zijn vrij simpel en kan daar niet worden aan/uit gezet.

Met heel wat gehannes is het opgelost met een instelling in de Huawei :)

Misschien een tip voor de ontwikkelaar; vraag bij installatie van de app standaard om toegang tot de locatie zodat dit automatisch aanstaat.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.