Nieuw onderwerp beginnen

Selectie van publieke routes / Moderatie nodig?

Hallo,

Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met een route via jullie site te maken met een proef gold abonnement. Ik was aangenaam verrast door het gemak hiervan.

Minder functioneel vind ik de gepubliceerde tracks van anderen. Veel A-naar-B routes, tests, stukjes van 30km ... niet echt iets waar je wat aan hebt als je op zoek bent naar een basis om zelf een route te maken.

Zou het zinvol zijn om bij het publiceren van tracks een soort moderatie toe te passen (al dan niet publiek) of een uitgebreidere selectie mogelijkheid op lengte, startomgeving, eindomgeving... Alleen op land is vrij summier.

De locatie waar alle routes met een enkel icoon op de kaart worden aangegeven is ook niet zo zinvol, zeker niet als het A-naar-B routes zijn. 

Ik zou het zinvol vinden als ipv de icoontjes een projectie van de track op de kaart wordt weergegeven. Op deze manier zie je veel sneller welke tracks interessant zijn voor jouw doelstelling.

met vriendelijke groet

Bas Schouten

Verkijk je niet op de voorbeelden die er bij staan. Dit lijken allemaal A naar B routes te zijn. Wanneer de tracks opent, blijken het toch wel rondritten te zijn (wellicht niet allemaal).

Afgezien van dat ben ik zelf ook niet helemaal overtuigd van de opzet van de Bibliotheek.

Achter de schermen gebeurt dit ook zeker Bas. Sinds kort hebben wij ook een landenfilter geïntroduceerd om zo gebruikers ook wat meer filtervrijheid te geven.

Zoals M. Schrijver aangaf zit er nog meer achter de meeste tracks dan het oog in eerste opzicht meekrijgt. Verder wil ik nog m.b.t de Bibliotheek aangeven dat wij zelf ook niet helemaal overtuigd zijn van de huidige opzet, en momenteel met enkele verbeteringen bezig zijn :)

Bedankt voor je antwoord. Het is altijd een geruststellend gevoel al de ontwikkeling nog in volle gang is.

Misschien een idee om op de activiteiten kaart de route van een activiteit to tonen op de kaart bij een mouseover van de blauwe icoontje. Scheelt een hoop geklik om de interessante routes te vinden. Daarbij vind ik het lastig dat na een klik op en blauw icoontje er een nieuwe kaartje wordt getoond met de route .. je moet dan toch altijd weer even oriënteren hoe de route past in de kaart-view die je op dat moment hebt.

Het is maar een suggestie ....

gr

Bas

Het zou mooi zijn om de routes / tracks te tonen op de kaart met de gebruikelijke filters en dat je door middel van klikken op de route / track deze geladen wordt in je eigen omgeving.
Zie bijlage, dit is een schermafdruk uit basecamp op een hoofdmap, alle routes uit deze map worden dan getoond.
De volgende filters zouden zeker erg nuttig zijn met het zoeken:
Afstand
Land / plaats
Type rit (aanrijroute, verbindingsroute, lusroute, uitrijroute)

groeten
Hans

docx
Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.