Nieuw onderwerp beginnen

Is het mogelijk te zoeken naar routes van anderen?

Kan je zoeken naar routes van anderen?

stel bv. je wilt de route des Grandes Alpes rijden.

kan je dit dan intikken en zoeken naar de omschrijving?

3 personen hebben deze vraag

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.

Erik, die route heb ik wel hoor, het was maar een voorbeeld.

Mag ik aannemen dat het delen van routes en het opnemen hiervan in de trackbibliotheek ook gaat gelden voor mijn opgeslagen tracks? Want deze zijn weliswaar openbaar, maar niet te vinden door derden tenzij de lieden mij natuurlijk bij naam kennen (Hé, die staat hierboven). Publiceren is dan prima, maar mag dat dan ook per map? In mijn evenementen, de meerdaagse trips en vakanties, zitten soms tot 30 routedelen (als track) En Ufo, RdGA heb ik wel voor je..)

Gevonden!

Kreeg een ingeving dat het onder de knop "Delen" zou kunnen zitten.

Hoe gaat dat publiceren?

Je kunt nu routes 'publiceren', dan komen ze in het activiteitenoverzicht.

In het activiteiten overzicht kun je nu filteren op land en zelfs 'in de buurt'.

Vervolgstap is dat routes die je publiceert, en voldoen aan een aantal criteria, ook in de bibliotheek terechtkomen, duurt een paar weken en dan is het klaar. 

Je kan routes openbaar maken. Volgens mij is het idee hier achter dat iedereen die routes kan gebruiken. Echter hoe kan ik openbare routes van anderen vinden? Dit valt volgens mij samen met de vraag hierboven

Wat mij betreft heel graag ook routes in de bibliotheek (zichtbaar op een kaart). Die functie is voor tracks super, maar al die mooie routes die mensen maken verdienen het ook dat je ze snel kunt vinden...

Dat is idd de bedoeling, en ik blijf het zeggen, de UNDO knop komt eraan, maar persoonlijk heb ik hem zelf nooit nodig.

kun je de UNDO knop ook meteen linken aan toetscombinatie "Ctrl en z" net zoals bij elke pc?

+1

2 personen vinden dit leuk

nou... wat mij betreft de UNDO knop!!

1 persoon vindt dit leuk

Daarna gaan we óf de undo knop maken óf maken dat de routes en reisverhalen ook in de bibliotheek komen, wat zullen we eerst doen?

top!

Hopelijk binnen nu en 3 weken klaar.