Nieuw onderwerp beginnen

Tom Tom MYDrive (Beta) Gold

Routes overbrengen via de Cloud heeft goed gewerkt, maar geeft nu steeds foutmelding

"Üploaden mislukt, controleer je My Drive inloggegevens en probeer het nogmaals"

My Route App in combinate met Tom Tom GO 5100 Rider410. Windows 10 computer.

3 personen hebben dit probleem

Je hebt ook een support ticket aangemaakt, daar hebben we op geantwoord.

Heb hetzelfde probleem.... Wat is de oplossing? Thx!

Hier hetzelfde probleem. Kun je de oplossing hier ook plaatsen zodat anderen hier ook van gebruik kunnen maken? 

M.v.g. Michel

Probeer het nu al dagen achter elkaar. Nog niet gelukt, telkens dezelfde foutmelding.

Ik dacht zou het dan aan mijn membership liggen dus eens een gold membership trial van 30 dagen'genomen'. Maar ook hier werkt het niet.

Vragen worden ook niet op geantwoord (niet binnen 5 dagen althans) dus ben nog niet echt overtuigd om een gold membership aan te gaan schaffen.

Beste Michel, 

We hadden in het verleden een probleem waardoor er soms kwam te staan dat het wachtwoord incorrect was terwijl dat niet het geval was.

Dit kwam door een bepaald teken in het wachtwoord. 

Zou u kunnen proberen uw wachtwoord aan te passen als hier een teken inzit bijvoorbeeld ' ' ? / > @ !' etc.

Als u een Gold membership trial heeft kunt u altijd een ticket aanmaken hier wordt in principe binnen 2 werkdagen op geantwoord. 

Ik hoor het graag als dit voor een oplossing heeft gezorgd of wanneer het nog niet werkt. Dan zal ik het probleem doorspelen naar de developers en kom ik terug zodra ik meer informatie heb! 

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app. 

Beste Anthony,

Ja het weghalen van een speciaal karakter in mijn wachtwoord maakt inderdaad een wereld van verschil.

Dank voor deze tip. Maar is dat nu een myrouteapp probleem of een mydrive probleem?

Zou in deze tijd toch geen probleem moeten zijn om een speciaal karakter te gebruiken?

Iedereen wordt aangeraden een 'sterk' wachtwoord te gebruiken maar bij deze koppeling kan dat niet.

De upload is nu wel geslaagd alleen zie ik deze nog niet in mydrive. Maar dat is volgens mij weer een ander probleem wat ik ergens ben tegen gekomen.

De tip voor het speciale karakter was ik nog niet tegengekomen (of er overheen gelezen) dus misschien een tip om dat voor toekomstige gebruikers op deze pagina erbij te zetten: "26. Opslaan via TomTom MyDrive".

Mijn dank en vriendelijke groet,

Michel Breugom

Beste Michel,

U heeft helemaal gelijk en ik vermoed dat het probleem dan de vorige keer nog niet helemaal is opgelost. 

Ik ga u een prive email sturen, kunt u mij daarin het karakter noemen wat u heeft gebruikt? Dus niet uw volledige wachtwoord, maar enkel en alleen het karakter wat voor de problemen zorgden. 

Dit zal de developers enorm helpen in het oplossen van het probleem. 

Het feit dat de route niet in het MyDrive overzicht komt klopt inderdaad, maar de route zal wel verschijnen in de TomTom zelf. 

Ook de opmerking over de speciale karakters zal ik spoedig verwerken in de handleiding.

Ben momenteel druk bezig met het updaten/optimaliseren van de handleidingen dus dit komt mooi uit!

Ik zie uw email reply graag tegemoet! 

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support. 

Beste Anthony,

Hoewel het uploaden ogenschijnlijk goed lijkt te gaan zie ik de routes niet in Mydrive maar ook niet in mijn TomTom. Het Cloud symbooltje in de TomTom Rider is actief dus hij kan synchroniseren met de Cloud. Nu moet je als je een route importeert in Mydrive ook het vinkje aanzetten "Synchroniseer deze route als een track op mijn systemen" om te synchroniseren met de TomTom. Is dat iets wat jullie dan via de API gelijk doen?

Met vriendelijke groet,

Michel Breugom

Kon de vorige post niet updaten dus hierbij een update. De routes worden wel gesynchroniseerd in de TomTom hoewel deze niet in Mydrive te zien zijn. Echter wordt niet de originele naam gebruikt maar wordt er "Track" voorgezet. In de TomTom Rider 450 waar 100 routes zijn voor geinstalleerd heeft dat het resultaat dat deze track erg ver onderin de lijst te voorschijn komt.

Ik begin mijn routenaam met een nummer in mijn routenaam om deze bovenaan in de lijst op mijn TomTom te laten verschijnen. Die truuk werkt dan niet meer als MRA er nog eens "Track" voor zet. En de mogelijkheid om een track te hernoemen in de TomTom ben ik nog niet tegengekomen.

M.v.g, Michel

Alles routes(tracks) die via de MyDrive functie van MyRoute naar de Rider gestuurd worden, zijn niet in MyDrive zichtbaar. Dat is best wel irritant. In eerste instantie niet maar als ik om wat voor reden dan ook, in de Rider opnieuw bij MyDrive moet aanmelden krijg ik alle oude routes weer terug. En die hoeveelheid routes wordt er langzaam meer.

Ik heb op deze manier een geschiedenis opgebouwd die terug gaat naar Mei 2017. Dat zijn er intussen enkele tientallen. Als hier niets aan gedaan wordt, zal dit in de toekomst vast problemen gaan geven 

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.