Nieuw onderwerp beginnen

Verbeterpunten routes tonen en vrienden toevoegen

Ik maak sinds kort gebruik van myroute. Erg prettig!

Ik heb een paar suggesties ter verbetering:

-Je kan vanuit een bestaande route ook een andere route tonen. Het zou mooi zijn als je de getoonde route ook daadwerkelijk kunnen plakken aan de bestaande route. Nu moet ik een route namaken op basis van de getoonde extra route

-Van extra getoonde routes staat op dit forum beschreven dat je de kleur van de getoonde route kan kiezen, maar dat spreekt niet voor zich, als je het voor het eerst gebruikt. Je moet echt naar dit forum om dat uit te zoeken. In plaats van bij de route standaard het rode vierkantje te laten zien, zou je er de tekst "Kies een weergavekleur..." neer kunnen zetten.

-Wanneer je de kleur van de extra getoonde route wil aanpassen, krijg je nu de kleurenkiezer. En die werkt ingewikkeld. Ik ben redelijk weg met computers en kleuren, maar je moet lastig de schuifjes heen en weer zetten om een kleur te kiezen. Zou je niet gebruik kunnen maken van zoiets als dit: http://jquery-plugins.net/image/plugin/jquery-color-picker.jpg ?

-De vrienden toevoeg functie is onhandig. Je kan alleen maar vrienden toevoegen op gebruikersnaam. Maar ik heb een vriend Chris en die gebruikersnaam bestaat heel vaak. Zoeken op e-mailadres werkt niet. Kunnen jullie gebruikersnamen uniek maken of mij de mogelijkheid geven om iemand toe te voegen als vriend op basis van het e-mailadres?

1 opmerking

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.