Nieuw onderwerp beginnen

navigator 5 en 6

Hallo,

Ik heb de volgende vraag moet ik een route welke meer dan 125 routepunten heeft nog bewerken als ik deze gemaakt heb in" My route app".En geexporteerd heb naar de navigator VI of heeft deze dat zelf gedaan. Ik kan in basecamp namelijk geen hardpunt toevoegen in de route die ik geimporteerd heb uit My route app.

Ik denk dat de werking gelijk is aan de Navigator V.

TOM TOM was makkelijker .

Ik hoop van iemand te horen.

Groet,

Jan Heemskerk 

125 punten is meer dan voldoende voor een dagroute.  Enige reden voor het bewerken is dat het mogelijk is dat routepunten op een verkeerde plaats staan (in een zijstraat of op de verkeerde weghelft)

Heb je MyRoute Gold en daarmee de route gemaakt op de Here/Garmin kaart. Dan zou het niet nodig moeten zijn.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.