Nieuw onderwerp beginnen

icoontje in taakbalk

Hoi Michel,

Ten eerste wil ik zeggen dat je een fantastisch iets gemaakt hebt. Ik gebruik het veel. Ik heb nu echter een klein probleempje. Voordat mijn PC crashte had ik een icoontje onder op mijn taakbalk staan. Mijn PC is nu gemaakt door een extern bedrijf maar helaas is mijn icoontje op de taakbalk verdwenen. Hoe ik hem daar heb gekregen weet ik niet meer. Weet jij voor mij, en evt anderen, de oplossing. 

Iets van totaal andere aard. Is het mogelijk een toets te maken zodat je makkelijk kunt terug switchen van streetview naar de gewone kaart. Nu moet je elke keer met de muis naar linksboven, naar het pijltje. Ik weet dat je linksonder het kaartgedeelte kunt hebben op het beeld van streetview maar ik vind dat te klein om route evt te veranderen. 

met vriendelijke groet,

Arjen

1 persoon heeft dit probleem
1 opmerking

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.