Nieuw onderwerp beginnen

Na update geen goede sync my route app -> Sygic via IOS app Iphone

Gisteren de mooie nieuwe update gedaan van de MyRoute app op mijn Iphone (7 plus). Wanneer ik de route wil tracken naar mijn Sygic app dan laad deze alleen het begin en het eindpunt in.

Heb dit geprobeerd met oude en zojuist nieuw gemaakte routes.

Ook het opnieuw aanmelden geeft helaas geen oplossing.

Hebben jullie enig idee wat hier aan te doen?

Alvast dank voor het meedenken en vriendelijke groet,

Jan.

6 personen hebben dit probleem

HELP

Ik kan helemaal geen route's die staan in MyRoute App via mijn iPhone 5 meer laten openen door Sygic. Dat was nu juist een van de redenen dat ik zo gek was op MyRoute App. 

1 persoon vindt dit leuk

De interface is veranderd in de app, exporteren naar Sygic niet meer mogelijk?!

Eea werkt weer naar behoren. 

Althans met de betaalde versie va Sygic. 

Bij openen van de route in My Route-App op de Iphone komt de route in beeld er staan er rechts drie blauwe rondjes. 

De bovenste aan klikken en vervolgens Sygic (max 48 waypoints) 

Sygic start op 

Na het gebruikelijk doorrekenen van de route op starten klikken. 

En rijden maar. 

Beste Beuving,

Fijn dat hij bij u werkt maar bij mij (ook de betaalde app van Sygic) werkt het nog steeds niet helaas.
Ik doe het op exact dezelfde manier maar helaas nog steeds het probleem zoals eerder genoemd.

Uit ongeduld heb ik intussen ook de Navigon app aangeschaft die wel de route volledig inlaadt gelukkig maar was gewoon zo content met de Sygic app doordat hij meer punten inlaadt waardoor ik toch blij zou zijn als ik deze weer gebruiken kan.

Ik heb bij een paar keer inladen ook problemen gehad met Sygic, maar nu gelukkig niet meer. Probeer eens een andere route te laden. Ik had het idee dat het aan de betreffende route lag (die ik ook niet zelf had aangemaakt met myroute.

Bedankt voor de feedback Ruud!
Had dat ook al geprobeerd en met frisse moed zojuist nog een aantal keren. Met zowel nieuwe en oude nog steeds hetzelfde probleem helaas.

Wel bedenk ik mij dat er verschillence Sygic versies zijn. Gebruik zelf de Western EU versie.
Gebruikt u dezelfde?

Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om routes naar Sygic te krijgen, kan hier naar gekeken worden?

Die blauwe rondjes zie ik niet?!

update; blijkt via 'Tracking' te werken. problem solved!

Hier helaas nog steeds niet. De route gaat rechtstreeks van begin naar eind. Zonder alle tussenpunten.

Dit weekend voor de 1e keer  myroute gebruikt op gsm. Dag 1 geen enkel probleem maar daarna kreeg ik een totaal andere route op sygic. Vanalles geprobeerd maar helaas.

Waarom wordt het niet gebruikt in de routeplanner van google? Daar wordt toch ook de route gemaakt.

Hallo Route gemaakt voor een tour te maken op dag 2 van onze uitstap. Thuis via my route inladen in Sygic, en zag er goed uit . Tijdens onze uitstap de 2 route weer laden om te rijden. Hij leest de route coor 2 seconden en valt dan weg. Pas na 3 keer herhalen werd de route gelezen . Gisteren via de iPhone een route gemaakt naar huis , is niet in te laden in Sygic , hij ziet alleen het begin en eind punt. Zelfs naar 6 keer proberen lukt het niet. De route zelfs alleen aantal keren gecontroleerd en mm gecorrigeerd , maar ook dat werkt niet. Ik zit nog in de tryal periode van myroute, maar het is niet overtuigend voor mij om de gold aan te kopen. Jammer want dacht dat we eindelijk iets gevonden hadden dat werkt . Greets marcel
Hier ook hetzelfde probleem. Route wordt alleen van begin tot eindpunt berekend. De tussenpunten worden niet mee berekend. Dit is wel sinds de interface update van Sygic.

overgang naar Sygic slechts 2 punten A en B op amper 10 KM van elkaar reeds verschillende routes geprobeerd steeds zelfde probleem is een betaalde versie die ik heb nog iemand een gelijkaardig probleem ??

Guy,

Hier hetzelfde probleem. Zo wie Zo raar dat je de export via tracken met doen. Maar goed, als dat zou werken prima. Maar met beide app's betaald te hebben wordt je er niet vrolijk van....

Ik ga nu maar kijken hoe ik mijn TomTom Rider gaat monteren op de fiets.... De mensen zullen wel denken, daar heb je snelle Jelle (<:)