Nieuw onderwerp beginnen

Fietspaden staan niet op de kaart

Ik ben een zeer tevreden gebruiker van MYROUTE app en ik zou ook heel graag tracks van fietstochten in het programma gebruiken.

Maar ik heb geconstateerd dat ik als ik de track heb ingeladen en deze wil gebruiken ik een totaal andere route krijg dan de track was.

Ik kan dat proberen te corrigeren door de track over de route te leggen, maar dan nog krijg ik het niet voor elkaar omdat ( denk ik ) de fietspaden niet in de kaarten bekend zijn.

Is dit op te lossen : door mijzelf bedoel ik dus !!  want het zou wel heel mooi zijn als dat zou kunnen.

1 persoon heeft dit probleem
1 opmerking

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.