Nieuw onderwerp beginnen

App werkt niet

Heb de app opnieuw geinstalleerd nadat ik continue een wit scherm kreeg. Heeft helaas niet geholpen.

Heb bij FAQ gekeken maar antwoord niet gevonden. Beginscherm ziet er overigens ook anders uit (indeling) dan op de site word getoond. Zodra ik, na het inloggen, ergens op druk krijg ik een wit scherm met een kruisje links bovenaan. Op het kruisje drukken heeft geen zin, want er gebeurt niets.

Dit is bij alle knoppen zo.

1 persoon heeft dit probleem

Was op de PC Gold member en op mijn telefoon nog met proefversie, kon niet vinden hoe ik dat kon oplossen, dus verwijderen en opnieuw installeren, daarna niet meer in te loggen, goeie begin.................................................................NIET!!!!

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.