Nieuw onderwerp beginnen

functie rondrit wordt on naam bewaard, maar met 0 km

Als ik de functie 'rondrit'  als Gold member gebruik, de gegevens- afstand, aard van de weg en hoogteverschil -  invul en de getoonde en berekende route wil gebruiken kan ik de route een naam geven. Die naam verschijnt keurig in mijn routes.  

Echter, de route blijkt geen routepunten te hebben en verschijnt dus met een afstand van 0 km

Sla ik een stap over? Is deze functie nog niet klaar voor gebruik? 

1 persoon heeft deze vraag

Ik kwam er zelf bij toeval achter, werd tussentijds gebeld bij het aanmaken van een rondrit.

Gelukkig gestoord, dat komt voor. 

Het blijkt dat als je de stappen te snel neemt, de route altijd 0 km is en dus geen routepunten kent. Er staat geen zandlopertje of vulbalkje, dat aangeeft dat de computer (nog) bezig is de routepunten aan te maken. Althans, op mijn Imac ontdekte ik die tool niet. 

Geduld is een schone zaak, zo ook hier. Wellicht handig in de toekomst de berekentijd voor de computer grafisch te tonen aan de gebruiker? Om precies te zijn: het gaat erom de computer te tijd te gunnen tussen de stappen: 'gebruik deze route' en 'opslaan' . 

Even een postzegeltje plakken in die tussentijd ledit toit een bruikbare route met routepunten.

Geweldige tool overigens!!!

Ik kan dat ook aangeven op mijn Tomtom 410, maar die kan ik niet nader bijwerken.

als je een rondrit vraagt met een tijdsduur ipv afstand, dan doet hij het probleemloos.

Voorgaande tip (even wachten) lijkt niet te werken en zou vanwege de ontwikkelaars een ongehoord excuus zijn. Dan zou minstens de wachttijd moeten aangegeven zijn.

Geen enkele methode lijkt nog te werken. Dit is ergerlijk. Mijn geld kwijt voor een speeltje dat het niet lijkt te doen. Wordt gewoonweg opgeslagen met 0 km

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.