Nieuw onderwerp beginnen

Kan geen route maken

Bericht is: Google Maps: ZERO_RESULTS

Het om een route over de D902 in Frankrijk.

2 personen hebben dit probleem

Ik heb de gold versie maar ik  kan geen rondrit maken.

Start op routelap tik dan rondrit aan maar reageert er niet op.

Gr Jan

Juist hezelfde bij mij , start op Route maken , ik rij verder , en er gebeurd niets ???

Ik kan nog steeds geen Rondrit maken.

Icoon werkt niet.

Gezien ik € 99,00 heb betaald mag ik toch wel verwachten dat de Route app goede werkt.

Beste Jan en Werner,

Zou u beiden kunnen proberen gebruik te maken van de Google Chrome browser? 
Wat ziet u als u klikt op deze knop? Gebeurd er helemaal niks? Of wordt er een pop-up geblokkeerd? ik hoor graag van u!

image

Beste Werner, 

Ik heb zojuist vernomen dat het ook aan een virusscanner of andere extensies kan liggen dat de pop-up niet omhoog komt.

Zou u kunnen proberen een andere browser te gebruiken en dan geen extensies of virusscanners voor die pagina? 

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens.

Op "rondrit" , daar kan ik zonder problemen op ....
Nu nog een vraagje , Is het niet mogelijk ergens een cursus van de app te volgen ?? Of iemand die alles kan uitleggen als we het zien ??
Thankx

Groetjes
Werner Michiels
Uit Keerbergen

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.