Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

opstarten myroute app

Hoi Michel,

Ten eerste wil ik zeggen dat je een fantastisch iets gemaakt hebt. Ik gebruik het veel. Ik heb nu echter een klein probleempje. Voordat mijn PC crashte had ik een icoontje onder op mijn taakbalk staan. Mijn PC is nu gemaakt door een extern bedrijf maar helaas is mijn icoontje op de taakbalk verdwenen. Hoe ik hem daar heb gekregen weet ik niet meer. Weet jij voor mij, en evt anderen, de oplossing. 

Nu moet ik elke keer via chrome de site opstarten terwijl ik dat eerst via dat icoontje kon.

met vriendelijke groet,

Arjen

Beste antwoord

De makkelijkste manier om MyRoute-app aan de taakbalk toe te voegen met Chrome is als volgt: ga naar MyRoute-app, open Chrome's menu (rechtsboven, drie puntjes), Meer hulpprogramma's, Toevoegen aan bureaublad..., en klik op Toevoegen. Vervolgens kan je de snelkoppeling van je bureaublad naar de taakbalk slepen.

Hoi allemaal, 

Bij toeval heb ik het ontdekt hoe ik dat icoontje onder in de taakbalk krijg. Probleem is dus opgelost. 

Groet,

Arjen

Hoi Arjen, Zou jij die oplossing willen delen. Ik wil dit icoontje ook wel op mijn taakbalk hebben. Alvast hartelijk dank, Paul.

Hoi Paul, 

Als je het weet is niks moeilijk. Google chrome openen, in de bladwijzerbalk staat aan de linkse kant het icoontje van "apps". Deze aanklikken waarna verschillende apps verschijnen waaronder myroute-app icoontje.

Ik hoor het wel of het gelukt is.

Groet, 

Arjen

Hoi Arjen,

Ik zal wel iets fout doen, maar als ik op het icoontje "apps" klik, zie ik geen MyRouteApp-icoontje. 

Groetjes,

Paul.

Hoi Paul,

Het duurt even maar hier ben ik meer. Misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest maar dat ligt aan mij, ben geen echte goede kenner met de pc. Mijn browser is google chrome en mijn pc draait onder windows 10. Als je dat hebt moet het lukken. Google chrome openen, in de bladwijzerbalk staat in de linker bovenhoek het icoontje van "apps". Deze aanklikken waarna verschillende apps verschijnen waaronder myroute-app icoontje.

Ik hoor het wel  weer of het gelukt is.

Groet, Arjen

Hoi Arjen,

We kunnen elkaar dan wel een hand geven, want ik ben ook geen ster op pc-gebied.

Ik heb ook Windows10 en Google Chrome.

Het probleem bij mij is, dat als ik het tabje "apps" open, er wel verschillende apps verschijnen, maar GEEN MyRouteApp-icoontje.

Heel vreemd toch?

Groetjes,

Paul

Als je geen "Apps" hebt staan links boven, ben je in de Chrome ook niet aangemeld met een Google account.

Ik gebruik Windows 10 amper, dus kan je niet echt verder helpen. Wat ik wel weet is dat je een simpele snelkoppeling naar een webpagina moet maken. Google daar maar eens op.

Antwoord

De makkelijkste manier om MyRoute-app aan de taakbalk toe te voegen met Chrome is als volgt: ga naar MyRoute-app, open Chrome's menu (rechtsboven, drie puntjes), Meer hulpprogramma's, Toevoegen aan bureaublad..., en klik op Toevoegen. Vervolgens kan je de snelkoppeling van je bureaublad naar de taakbalk slepen.

Kijk daar is het antwoord. Kan ik me helemaal in vinden. Zo heb ik het ooit ook eens gedaan.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.