Nieuw onderwerp beginnen

GPS positie wordt verkeerd aangegeven

Heb het al als ticket ingeschoten, maar nu dus ook hier : Heb MRA uitgeprobeerd op Sicilië door een eigen route in te laden. MRA leek in een soort demo stand te staan. De GPS positie klopte totaal niet en de pijl liep door op het moment dat ik stil stond. De pijl volgde de track die ik ingeladen had, maar op een totaal ander punt. Dit gebeurde nadat ik een tussenstop had gemaakt van een uur of twee en door wilde navigeren. Ook het opnieuw inladen van de route en aangeven dat ik wilde navigeren znder eerst langs het beginpunt te gaan loste het niet op. Ik heb een iPhone. Heb ook nog een andere navigatie app (Waze) op dat moment geprobeerd en die deed het wel gewoon. Dus ik had GPS en internet verbinding.

1 persoon heeft deze vraag

Ik heb precies hetzelfde problemen gehad in de omgeving van Pijnacker. De app leek een eigen leven te leiden, de pointer liep gewoon door in een compleet andere richting dan wij uitgingen. Zelfs toen wij stilstonden ging de app door met navigeren op een andere plaats op de kaart. De app afsluiten en opnieuw opstarten hielp om het op te lossen. Tomtom had op dat moment wel de goede gps locatie.

1 persoon vindt dit leuk

Beste Mensen,

In de volgende update zal dit als het goed is verholpen zijn! 

Excuses voor het ongemak. Had de ticket inderdaad gezien en behandeld. 

Ik het forum bericht nu sluiten om ervoor te zorgen dat er geen reacties komen van gebruikers die geen betrekking hebben op het originele bericht.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app