Nieuw onderwerp beginnen

Mogelijkheid om herberekening uit of optioneel te maken.

Ik rij momenteel door meerdere landen van centraal en West Europa en heb gemerkt dat de route nadat ik een keer fout gereden ben of na wegomlegging de route achteraf heel anders verlopen is dan de oorspronkelijke route uit MyRoute. Mogelijk is dit te voorkomen door de app te herstarten en te laten navigeren naar de dichtstbijzijnde wavepoint. Echter vele Garmin gebruikers zijn waarschijnlijk net als ik gewend om terug te navigeren naar de oorspronkelijke route. Maak gebruik van Samsung s7 edge. Groet Johan

1 persoon heeft deze vraag

Herberekenen hoeft niet perse uitgeschakeld te kunnen worden. Het herbereken zelf moet gewoon nog sterk verbeterd worden.

Ik heb jaren met een Zumo gereden en nu 2 jaar een Rider 400. Bij de Rider kan het herbereken ook niet uitgeschakeld worden. De Rider heeft ook bewezen dat dit geen gemis is.

Ik zou ook graag willen kiezen of ik de route wil laten herberekenen of niet.

1 persoon vindt dit leuk

Beste mensen, 

Ik heb het probleem met de herberekening doorgegeven aan de developers. 

Ze waren hier overigens al van op de hoogte en zijn er al mee aan de slag om dit te verbeteren. 

Ik ga de forumpost nu sluiten om te voorkomen dat gebruikers in de reacties suggesties of problemen gaan posten die geen betrekking hebben op deze post. Nogmaals bedankt voor het doorgeven en de developers gaan ermee aan de slag!

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer Support MyRoute-app.

1 persoon vindt dit leuk