Nieuw onderwerp beginnen

MyRoute-app (android) en Sygic

Als ik een gemaakte route in MyRoute-app (WEB) open via de android app (via Tracken) en vervolgens ga navigeren met Sygic, krijg ik een route met maximaal (47 routepunten).

Als ik dezelfde route opslaan als .itn bestand en deze met een conversie tool converteer naar een .itf bestand (welke leesbaar is voor Sygic) en deze vervolgens open met Sygic, dan krijg ik ineens wel de volledige route zichtbaar die bestaat uit 73 routepunten.

Worden er via de MyRoute-app android app maar maximaal 47 route punten geëxporteerd, terwijl Sygic inmiddels wel met meer (dan 47) routepunten overweg kan?

Misschien een idee om dit aantal route punten dan te verhogen?

Nu is het aardig omslachtig om een route met >47 routepunten te openen in Sygic. (Ook mede omdat routes in de MyRoute-app niet direct geëxporteerd kunnen worden als een .itf bestand, misschien ook nog een idee om toe te voegen?)

Verder moet ik wel zeggen dat MyRoute-app een geweldige platform is om routes mee te bewerken/te maken! Ga zo door!

1 opmerking

Beste Arent,

Bedankt voor het doorgeven dat Sygic inmiddels meer routepunten ondersteunt. 

Ik heb de developers op de hoogte gebracht van uw bevinding. 

Ik ga de forumpost nu vergrendelen om te voorkomen dat andere gebruikers erop reageren met problemen of suggesties niet gerelateerd aan het originele bericht.

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens

Customer support MyRoute-app