Nieuw onderwerp beginnen

in-uitzoomen laptop

Hoi,

Zit nu achter laptop alvast wat ideeen opdoen voor volgend jaar. Bij een route kan ik wel inzoomen maar niet uitzoomen. Met de linkerknop kan ik inzoomen dus ik denk dat uitzoomen ook mogelijk moet zijn. Waar hoe? Krijg de juiste toets nog niet gevonden.

Alvast bedankt voor de moeite.

Arjen

Beste Arjen,

U kunt ook inzoomen door de plus en min knoppen aan de linker zijde van de route.

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Hoi Koen,

Dat je met de plus en min knoppen kunt zoomen is wel duidelijk. Ken je het programma basecamp? Deze heeft onder de kop "gereedschappen" handige tools staan. Zou dat bij dit programma ook mogelijk zijn?

Groet, 

Arjen

Beste Arjen,

Zeker, ook wij hebben een 'toolkit' waarin belangerijke functies zijn ondergebracht. Momenteel kunt u nog niet inzoomen zoals dat is Basecamp mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Customer Support

Met een scrollwheel van je muis kan toch altijd in- en uitzoomen.

Basecamp is voor mij al weer de nodige jaren geleden. Ik weet daarom niet meer welke zoomfunctie je dus precies bedoeld.

Beste Schrijver,

Sorry dat ik zo laat ben met mijn reactie. Fijn dat je meedenkt over een oplossing. Ik snap dat je met de scrollwheel van de muis kunt in-uitzoomen. Waar ik het over heb wanneer je met je laptop bezig bent, dus zonder muis. Bij basecamp kun je op de laptop wel in-uitzoomen door gebruik van de muispad. Ik hoop dat myroute ook zoiets bedenkt daar ik steeds meer met dit programma doe. Beide programma vind ik prettig maar wat de ene mist heeft de ander en andersom.

Prettig weekend,

Arjen

Begrijp ik goed dat je laptop nog geen multi-touch touchpad heeft. 

Met een multi-touch touchpad kan met je met 2 vinger tegelijkertijd over het touchpad glijden in- en uitzoomen. 

Ook ik gebruik het touchpad heel veel maar voor routes bewerken vind het touchpad toch niet zo fijn. Vooral het verplaatsen van routepunten gaat vrij moeizaam. Met een muis is dit veel eenvoudiger