Nieuw onderwerp beginnen

connetor

mijn Connetor staat te hoog en kan het daarom niet openen.

Beste Jos,

Bedankt voor het melden van dit probleem.

Kunt u ons wellicht een screenshot meesturen, dan wordt het ons sneller duidelijk wat de oplossing voor dit probleem kan zijn.

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Customer Support

1 persoon vindt dit leuk

Beste koen, 

een screenshot dat lukt mij niet. Maar als ik naar de Bibliotheek ga en ik zie er een mooie route dan druk ik op + nieuwe Route en komt er een scherm of Connetor of hoe jullie dit ook noemen. En dat staat veel te hoog in mijn scherm en kan het niet openen. 

Alvast bedankt voor mijn probleem.

Met de vriendelijke groet;

Jos

mp4

Beste Jos,

Bedankt voor het toesturen van de video.

U maakt hier inderdaad geen gebruik van de connector, u opent hier een nieuwe route. Kunt u als u de gewenste naam invoert en op 'OK' drukt wel een route maken?

Kunt u mij verder de resoluties van uw scherm sturen, dan kunnen wij verder naar dit probleem kijken (Wilt u dit ook doen als alles naar behoren werkt)?

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Customer Support

Beste Koen,

Bedankt voor de interesse van mijn probleem,

Als ik de +nieuwe route open kan ik niets invullen dus ook niet een gewenste naam 

en de Resolutie van mijn scherm is 1440 X 900 ( aanbevolen ) 

is het misschien beter om MyRoute - app op nieuw te instaleren ?

Beste Jos,

Erg vervelend dat het probleem nog niet is verholpen. Het installeren van MyRoute-app gaat hier helaas niet, u maakt gebruik van een pagina op het internet en hoeft dus niets te downloaden. Wel raad ik u aan om het programma eens af te sluiten en wellicht uw computer opnieuw op te starten, soms verhelpt dit het probleem al.

Mocht dit niet het geval zijn, dan gaan wij een oplossing zoeken voor het probleem zodat u weer gebruik kunt maken van MyRoute-app.

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Customer Support

Aanmelden om een reactie te posten