Nieuw onderwerp beginnen

Terugkeren naar gekozen activiteit, niet naar begin van activiteitenlijst

Hi,

Als ik in het scherm <Activiteiten> sta en naar beneden scroll, dan moet ik na elke 5 items steeds even wachten op de verversing van de volgende 5. Op zich geen probleem, maar als ik bijv. de 15e activiteit die getoond wordt interessant vindt en daarna terugkeer, dan moet ik weer helemaal bovenaan beginnen.

Is dit op te lossen door gewoon terug te keren naar het scherm activiteiten bij de gekozen optie? Scheelt een hoop scrollen en tijd.

Gr.

Erik Verboom

1 persoon vindt dit idee leuk.

Beste Erik,

Helaas kunnen wij het laden van de items niet laten verdwijnen, dit kost dan inderdaad iets meer tijd als u de 15e activiteit interessant vind. Echter kan het bij u zijn dat het laden wel erg veel tijd kost, hoe lang duurt dit bij u ongeveer? Daarnaast, zal ik uw suggestie doorgeven aan onze ontwikkelaar, hij zal hier verder naar kijken.

Met vriendelijke groeten,

Koen

Customer Support

Hallo Koen,

Opstarten van Activiteiten duurt op mijn Mac zo'n 5-8 seconden, de overgang naar de volgende 5 activiteiten wederom 5-8 sec. Als ik dan bijv de 26e activiteit aanklik omdat ik die denk interessant te vinden en dat blijkt toch niet zo, dan duurt het dus weer 6 pagina's voor ik weer bij diezelfde activiteit ben aangeland. Ben je dus zo een minuutje verder, en dat voelt achter het beeldscherm best lang :-(

Groet,

Erik

Beste Erik,

Bedankt voor uw reactie. 5 seconden is voor het laden, zeker als de internet verbinding niet perfect, niet heel erg veel. Echter begrijp ik uiteraard dat dit na 6 pagina's vervelend kan worden. Ik zal dit probleem dan met onze ontwikkelaar bespreken. Hij zal kijken naar de mogelijkheden om MyRoute-app nog sneller te maken. 

Met vriendelijke groet,

Koen