Nieuw onderwerp beginnen
Gepland

Bestaande route kopieren en opslaan onder een andere naam

Onder mijn trips, route, zou ik naast de keuzes bewerken en verwijderen ook graag een optie willen hebben om reeds bestaande route te kopieren en op te slaan ondere een andere naam. Die ik daarna kan selecteren om vervolgens weer te kunnen bewerken.
De ander weg bestaande route open, opslaan als locale bestanden en die weer importeren, echters is dat weer een langere weg.

3 personen vinden dit idee leuk.

Dat is een goede tip, ik zet hem in onze ToDo lijst.

Ik zie dan een Kopie button, klik daar op, een pop-up venster verschijnt, je kan evt naam en status veranderen en de route is gekopieerd.

Voilà, dat is het...

Op de site motorroutes.net staan veel routes. In Tyre kun je die heel gemakkelijk importeren en naar je tomtom sturen. Zou dat hier ook kunnen?

Jazeker, je kunt de route of de track uploaden in MyRoutea-pp, bewerken en exporteren naar je GPS.

hoe kan ik routes (5 stuk) voor 5 dagen in RouteLab als een grote route laten zien? achterelkaar hangen dus ...

iemand een oplossing?

dank!

Ik gebruik daarvoor Routeconverter.de,

Open een nieuwe ROUTE X, ga naar route 1 , kopieer de lijst rechts ( de punten of waypoiints ) en plak ze in de nieuwe ROUTE X, ga naar route 2 , kopieer de lijst rechts ( de punten ) en plak ze route 1 in de nieuwe ROUTE X, enzovoort.

Vrij eenvoudig.

Mogelijk kan je dit ook doen in MyRouteApp maar ik heb nog niet getest.

Hi wst56,

Dit is een functionaliteit die nog bij ons op de planning staat. Hopelijk kunnen wij deze snel met onze gebruikers delen!

Kind regards,

Christian Orie

Customer Support

is het nu al mogelijk om de route te kopieren en op te slaan onder een andere naam? Dit is dus de vraag van 2 jaar geleden?

Jahoor.

Ondertussen is dit al mogelijk. Héél handig trouwens :)

Dikke merci aan het hard werkend team trouwens!

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.