Nieuw onderwerp beginnen
Uitgesteld

ingeladen routes worden automatisch openbaar

Als ik een route ga inladen is mij gebleken dat die automatisch op openbaar gezet wordt. Zelf zou ik het prettiger vinden als hij automatisch privé werd en als ik klaar ben en er tevreden over ben EN ik wil hem openbaar maken dit verander.

Ik weet niet of jullie het bewust hebben gedaan, maar het komt wat Facebook achtig over. Je moet nu moeite doen om je privacy te houden.

2 personen vinden dit idee leuk.

Tot nu toe 2 mensen die de routes liever eerst op privé willen hebben, wij willen liever alles zo openbaar mogelijk.

Maar de gebruiker bepaald en wij zullen doen wat de meerheid wil.

Dag Michel,

Behalve privacy is er denk ik ook een ander houtsnijdend argument. Als jullie programma een succes is en dat wordt het toch, wordt het een grote brei van leuke ritten en gewoon zooi. Laat mensen eerst nadenken of zij de route publicatiewaardij vinden en laat zij hem dan publiceren. Het zal de kwaliteit van het geheel ten goede komen. En probeer eens een poosje het bordje te verhangen (automatisch privé) en of je dan ook reacties krijgt. 

Het zijn maar ideëen

3 personen vinden dit leuk

Dag Michel,

Sorry dat ik over het onderwerp door ga, maar ik zie ook dat de maximum snelheid getoond wordt van een ieder. Willen wij dat wel , laten zien dat wij allemaal bijna te hard gaan? Is het zelfs geen bewijs voor de politie ? Waarom niet wat meer zorgvuldigheid als dat zo eenvoudig kan ?

Ik ben het ermee eens dat als ik in "mijn routes" prive heb ingesteld dat dat niet veranderd mag worden wanneer ik die op mijn cellphone download. Bovendien zie ik gaar dat prive in de keuzes bovenaan komt te staan.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.