Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

webweergave activiteiten

bij de webpostings over mytoute app geef je een overzicht van de active gebruikers met gereden ritten. Daarbij staat oom het aantal Momenten genoemd. Als gebruiker hebben we aan andere weergave. Dan wordt daar een waardering getoond. Zou voor gebruikers op die plaats ook een I voor aanvullende info en aantal momenten tonen. De waardering kan daar wel in een kleinregeltje onder. Voor de selectie zou ik ook wel willen kunnen filteren op landen. routes in finland e.d. zijn wel leuk. Maar ga ik wel bekijken als ik weer plannen in die richting maak. Als er binnen afzienbare tijd veel mer gebruikers zijn moet je wel veel scrollen wil je wat van eigen land zien. En als je een reactie op een track krijgt dat je daar een melding van krijgt

Beste antwoord
En een dag later is de website aangepast.
Aantal momenten van de route wordt getoond.
Klik op momententeller en je kan fotoverslag zien.
Top.

1 persoon heeft deze vraag

Hallo Leon,

Kijk even mijn routes en tracks, ik heb een aantal routes in Finland gereden. Helaas zit mijn vakantie er weer op, morgen weer naar huis.

Met vriendelijke groeten, Albert

1 persoon vindt dit leuk
Antwoord
En een dag later is de website aangepast.
Aantal momenten van de route wordt getoond.
Klik op momententeller en je kan fotoverslag zien.
Top.

Een landen filter zou inderdaad wel handig zijn vind ik. Ben me nog helemaal aan het oriƫnteren, maar eigenlijk zou het hartstikke leuk zijn als je snel de activiteiten bij jou in de regio kan zien. Nu is het enorm scrollen omdat de hele wereld voorbij komt.

Ik moet zeggen dat ook over het algemeen zeer onder de indruk ben van de mogelijkheden en potentie.

Het activiteitenoverzicht is vooral leuk door het reageren op elkaars voltooide ritten en het scrollen door de mooie foto's.

Voor het zoeken naar een mooie route zou ik de 'Trackbibliotheek' gebruiken.

http://ondersteuning.myrouteapp.com/support/solutions/articles/5000685098--2-handleiding-trackbibliotheek-

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.