Nieuw onderwerp beginnen
Gepland

routes exporteren naar navigatie app smartphone

Gemaakte routes kunnen exporten naar bijv. navigatie app TomTom op  smartphone. De reden dat ik Tyre gebruik en nu MyRoute-app is om routes voor mijn vakanties te maken en te exporteren naar mijn navigatiesysteem en vervolgens te laden als reisplan. Al jaren een onmisbaar deel voor mijn vakanties. Dit was vroeger geen probleem op mijn TomTom, maar de huidige systemen ondersteunen reisplannen niet meer (ik had vorig jaar een nieuwe gekocht). Ik kan gemaakte routes niet meer met mijn TomTom rijden.

Voor mij heeft deze app dan ook pas echt toegevoegde waarde als ik een route kan laden in een navigatie app op mijn iPhone. Ik kan nu eigenlijk niets met de gemaakte routes

Op de infopagina staat hoe ver we zijn en wat er nog aankomt: http://www.myrouteapp.com/nl/info

Route exporteren naar een navigatieapp is ook onze wens, maar niet bepaald eenvoudig.

1 persoon vindt dit leuk

In eerste instantie dacht ik dit ook van TomTom Go Mobiel de versie die in April 2015 is uitgebracht. Nu ik deze versie wat beter ken, blijk dat aan route, wel tussenstop toegevoegd kunnen worden, aan de reisplanning. Helaas kan met deze TomTom versie geen externe reisplanningen worden geïmporteerd.

Op de link http://www.myrouteapp.com/nl/info kom ik helaas niet op de info pagina uit, maar op de activiteiten pagina.

Jan, ik herken je probleem met TomTom volledig en heb dus dezelfde ervaring. TomTom heeft de reisplanner eruit gehaald, zelfs de duurste Go heeft het niet meer. De smartphone versie van TT heeft het ook niet. Onbegrijpelijk. Ik ben nu van TT overgestapt naar een Garmin device ipv mijn TT app op Iphone. Ik heb geen smartphone Nav-app meer kunnen ontdekken die nog wel een reisplanner heeft (of dat je een route kunt inladen) Sygic had dit tot voor kort nog wel.

Het zal dus moeilijk worden voor Michiel en Co om hier een oplossing voor te vinden. Dat maakt de Myroute app wat minder bruikbaar maar de web-based routeplanner niet minder. Hiermee kan ik nu (op mijn IMAC !) een route experteren naar mijn Garmin. :-)

grt

Ruud

Ik zit er idd ook aan te denken om over te stappen op Garmin. Zij hebben ook een navigatie-app, maar als ik het goed begrijp kun je daar geen routes naar exporteren? Garmin heeft in ieder geval ook mooie systemen, ik heb verder geen ervaring met de kwaliteit van hun kaarten, maar dat zal wel goed zijn.

Hallo Albert, voor de info pagina moet je eerst even uitloggen. We hebben een 'open' en een 'gesloten' website. Michel

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.