Nieuw onderwerp beginnen

Route in de buurt

Nu begrijp ik dat wanneer ik routes in de buurt open dat ik dan de routes in mijn buurt krijg te zien.

Maar dat werkt bij mij niet, ik krijg wel veel routes te zien maar vooral in Finland en in het noorden van Noorwegen.

En dan nog een paar in de buurt van Polen.

Moet ik iets aan de smartphone instellen??

Wanneer ik zo een route wil gebruiken dan werkt dat wel mooi, de route wordt vlot ingeladen en dan ook gelijk met Sygic gestart.

Groet Jan

1 persoon heeft dit probleem

Hmm, dat is vreemd, het is zo ingesteld dat je de 20 dichts bijzijnde routes te zien krijgt.

Wil je nog even goed testen, misschien had je zwak gps signaal, blijft het zo, dan moet Daniel er naar kijken.

Ik heb ook dat de routes dichtbij wel erg ver weg zijn ;-)

Zowel op de telefoon als op de tablet.

Route dichtbij

Daniel gaat er naar kijken.

Na update 2.0 van d.d. 21-09 nog niet verbeterd.
Kennelijk krijgen we allemaal dezelfde routes voorgesteld.

Nee, dat is het lastige, bij 90% van de gebruikers gaat het wel goed. Daniel gaat er volgende week mee aan de slag.

inmiddels de update 2.02 geïnstalleerd en het werkt nu wel correct bij mij op android.

Oké, dank je, vandaag 2 updates geplaatst die dit probleem opgelost moeten hebben.

Ik hoor het wel als er toch nog iets scheef blijkt te gaan.

PS:

Daniel is bezig met een nieuwe functie.

Als je je track via MyRoute-app hebt voltooid krijg je straks nog een venstertje te zien met de tekst: 'Zou u deze track aanbevelen'.

Klik je dan op ja, en de track staat op openbaar, dan pas komt de track in de track bibliotheek.

Dus de track bibliotheek wordt straks alleen gevuld met 'aanbevolen tracks'.

Wij denken dat dat beter werkt als dat we met allerlei variabelen proberen de tracks te filteren.

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.