Nieuw onderwerp beginnen
In behandeling

Maximum snelheid / snelheidsgrafiek in opgeslagen track

Allereerst wil ik even kwijt dat ik erg blij met deze app ben. Ik heb jaren Trackr gebruikt, maar deze app is helaas alleen voor IOS beschikbaar, en zal ook niet voor Android uitkomen. Ik ben sinds ik een jaar of twee overgestapt van een iPhone naar een Android telefoon en heb me een rotje gezocht naar een app die dezelfde functionaliteit bezat als Trackr.  Vele geprobeerd, geen enkele voldeed aan mijn eisen, totdat ik gisteren MyRoute tegen het lijf liep. Dat scheelt weer zeulen met twee telefoons, want omdat ik geen enkele fatsoenlijk app kon vinden gebruikte ik voor lange ritten mijn oude iPhone om Trackr te kunnen draaien, om na de rit mijn normale telefoon weer te gebruiken.

Ik gebruik de app maar voor één ding: Mijn autoritten opnemen, om die later op mijn pc terug te kijken. Hierin voorziet MyRoute app prima, alleen mis ik nog een paar dingen:

1 In het overzicht van een opgenomen rit (op zowel de site als op de app zelf) de maximum snelheid die behaald is.

2 In datzelfde overzicht had Trackr een grafiek met daarin de gereden snelheid, die zich ook (optioneel) vertaalde in de kleur van de lijn op de kaart . Hierdoor kon je nadien zien waar je in de file had gestaan, hoe lang dat had geduurd etc. Ik vind dat erg handig. Hierdoor kon ik bijvoorbeeld zien waar het in zuid Spanje altijd misging, en alternatieve routes bedenken.

1 persoon vindt dit idee leuk.

Bedankt!

Punt 1 hadden we al, maar hebben we op verzoek van gebruikers eruit gehaald, gebruikers willen niet delen dat ze te hard hebben gereden. 

Punt 2 kan een interessante optie zijn, we zetten hem op de wenslijst, zal niet snel geïmplementeerd worden omdat we nog veel tijd kwijt zijn met het verbeteren van de basis.

Oh jammer, dat de maximale snelheid er uit is gehaald. Is het geen idee om het optioneel te maken? Specifiek aanvinken dat je het wel wilt zien, bv.

Dat is wel een goede, zal het eens navragen of dat technisch mogelijk is.

1 persoon vindt dit leuk

Ik kan geen nieuw topic starten, dus ik plak het maar hier bij.

Goedemiddag,

Ik heb de app al een paar keer gebruikt en het bevalt me prima. Echter, twee dingen vind ik wat minder handig: 

1)  Het van te voren een naam moeten geven aan de route. Zou het niet mogelijk zijn de naam van de route automatisch te laten gebeuren, afhankelijk van het begin en eindpunt? Bijvoorbeeld: Den Haag (NL) - Evry (FR). 

2)  Als ik een nieuwe route wil beginnen duurt het altijd een halve minuut ofzo. Waarschijnlijk om motorrijders de tijd te geven om hun handschoenen aan te doen denk ik, maar voor mij als automobilist niet echt handig. Zou het een optie kunnen worden waarin je zelf kan instellen om de route direct te starten of pas na die 30 seconden?   

Hallo David,

Ik heb al twee keer eerder een reactie gegeven op uw suggestie. Graag niet te vaak één verhaal posten om het forum overzichtelijk te houden voor overige gebruikers :)!

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.