Nieuw onderwerp beginnen

Vrienden toevoegen

Ik kan helaas niemand toevoegen, zowel niet via Ie, Chrome of Firefox. Als ik iemand wil toevoegen krijg ik wel de toegevoegd button wijziging, echter geen profiel van de toegevoegde persoon in het vrienden overzicht. deze blijft gewoon leeg, maakt ook niet uit of ik iemand ander toevoeg, wil ook niet.

5 personen hebben dit probleem

Net geprobeerd op een andere pc, werkt ook niet!

Als je een vriendschapsverzoek hebt verstuurd dan moet de 'ontvangende' partij eerst toestemming geven.

Je hebt mij een 'vriendschapsverzoek' gestuurd en ik heb dat goedgekeurd.

Links in de lijst met vrienden zie je mijn foto verschijnen zoals ik ook jouw foto zie verschijnen.

Klik je op de foto dan kom je op desbetreffende profielpagina.

Mischien handig om iets toe te voegen in de trant van "open staande vriendschaps verzoeken"?

Het is nu inderdaad wat onduidelijk als je een vriend wil toevoegen. Button veranderd wel van tekst (minimaal) maar dat valt niet op.

Zelf daar door jou (Michel) 2 maal een verzoek gestuurd.

We zijn nog een week of 6 hard aan het werk om de route-editor en de route-export te verbeteren, daarna bijten we ons vast in de sociale mogelijkheden van het platform.

Notificaties zijn daar een onderdeel van.

Top.

Je stond nu wel 2x in het lijstje van mij vrienden. Vermoedelijk door mijn dubbele verzoek.

Probeerde er 1 te verwijderen maar dan gooit hij beiden weg. Vandaar maar weer 1 nieuw verzoek verstuurd.

Ik heb hem gezien en geaccepteerd.

Is het mogelijk dat je met een vriend kan corresponderen via mail?

Hoi ik kreeg gisteren een uitnodiging van Johan de Noord voor vrienden uitnodigen. Maar het lukt mij niet om toevoegen. Is er hier een oplossing voor? Groet, Hans

Ik heb (nog) niet veel MRA vrienden, maar heb ook problemen om toe te voegen. Ik begrijp dat het een stiefkindje is......Groeten,  Chris

Beste Chris en Hans, 

Kunt u iets gedetailleerder uitleggen wat er precies niet goed ging aan het toevoegen?

Zag u de uitnodiging wel maar bij het klikken op accepteren ging het mis?

Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groeten,

Anthony

Customer Support MyRoute-app

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.