Nieuw onderwerp beginnen

favorieten verwijderen

ja k zie een overeenkomend onderwerp van 4 JAAR geleden .....

ik wil mn favorieten uit de iphone app verwijderen maar t lukt me totaal niet, waarom kan dat niet eenvoudig ?

als dit zo blijft vind ik t een echt onhandelbare app en ga m niet gebruiken ondanks de aankoop

Beste Fred, Ik ben ook een gebruiker net als jij. Ik gebruik de app echter niet veel, wel de PC. Wat bedoel hè eigenlijk met favorieten? Waar vind ik die in de app?

Hoi Gert,

ik gebruik de app op de motor als gewone navigatie en doe juist weer weinig tot niks op de pc.

Daar is de app toch voor ? ik monteer mn iphone dus op de motor.

Maar als je de app dus Navigation opent en klikt op Navigeren en tracken zie je daar bovenin:

Zoeken - Routes - Favorieten

Ik ben allerlei dingen gaan proberen en heb nu onder Favorieten een aantal items staan die ik wil verwijderen maar dat lukt me niet, daar zou naar mijn idee per item een "verwijder" mogelijkheid moeten zijn.

Hoi Fred, Dan kan ik je niet verder helpen want ik gebruik de “Navigation app” niet. Ik heb enkel de MyRoute-app op mijn iPhone staan. Ik zie dat er op het forum ook een speciale rubriek is voor de navigation app. Misschien uw onderwerp daar eens posten? Ik vind dat er weinig beweging is op deze fora hè? Groetjes en succes!!
Aanmelden om een reactie te posten