Nieuw onderwerp beginnen

Rechte lijn in BMW Navigator VI

Volgende week vertrekken we met een aantal op reis met de motor.  Een vriend heeft pas een R1250GSA gekocht met een Navigator VI, hij is inmiddels ook gold member hier.  Hij heeft steeds te kampen met rechte lijnen wanneer hij zijn route naar de GPS exporteert.  We hebben nochtans strikt de richtlijnen gevolgd die we in de rubriek "ondersteuning" vonden. Wanneer ik dezelfde route uit zijn bibliotheek gebruik dan lukt het op mijn gps wel (Navigator street oftewel Zumo 390).  Zijn laptop is wel een Mac en ik gebruik Windows. Op beide computers is de route 165 km wanneer hij ze naar zijn Gps stuurt en daarna via "sporen" naar een "reis" converteert, is ze bij hem slechts 128 km.Zijn er die, ondanks het volgen van de vele richtlijnen hieromtrent, toch ook nog last hebben van de rechte lijnen.  Alvast bedankt voor de reactie.

1 opmerking

Altijd track gebruiken,heeft alleen een begin en eindpunt.Ook staat een track (spoor) los van de kaart.Heb zelf een bmw 5 als ik route gebruik ook rechte lijnen.Herberekenen wel uitzetten in gps bij instellingen als je de Track gebruikt.Beiden track gebruiken als route!!

Aanmelden om een reactie te posten