Nieuw onderwerp beginnen
Opgelost

Exporteren Route naar TomTom Rider 400

Een route uploaded in "Mijn Trips". Vervolgens ge-exporteerd naar TomTom Rider. MyRoute-app connector geeft melding dat de route met succes op de TomTom is geplaatst. TomTom Rider geeft echter in Mijn routes geen opgeslagen routes weer.

Misschien deze tekst in één of ander vorm op de web-applicatie vermelden zodat de nieuwe gebruiker het ook weet :

" Ik benadruk nogmaals dat het noodzakelijk is om op "Importeer routes" te drukken op de TomTom Rider 400, nadat deze is aangesloten middels USB. Zo niet, zal de computer het apparaat niet kunnen herkennen en gaat het overzetten van de route via de Connector dus ook niet."

We hebben nog een flinke slag te slaan met het communiceren van allerlei tips.

Zal deze alvast toevoegen bij 'Oplossingen' in de 'Ondersteuningspagina'.

Ik kan geen route van myrouteapp, exporten naar mijn tomtom 410 , ik werk met een

mac.

Klopt t dat Tyre ook niet werkt met een mac????

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.