Nieuw onderwerp beginnen
Beantwoord

Route laden in Navigatie app

Ten eerste mijn complimenten voor de Myroute app&web sw, een mooi begin met hopelijk veel toepassingen en gebruikers!

Zoals ik het nu zie kan ik alleen een favourite locatie laden naar een Navigatie app op mijn Iphone en niet een gedownloade of gemaakt route. Is dat correct? Of komt dit nog?

Verder ben ik benieuwd naar welke Navigatie apps we straks route kunnen doorsturen/inladen. Met name omdat diverse nav-apps zoals TomTom, Navigon en Sygic dit niet (meer) toelaten?

Ik heb met succes Sygic gebruikt op eigen met Tyre gemaakt/aangepaste route af te rijden, maar helaas werkt dit niet meer na een software update.

Mijn hoop is nu gevestigd op de Myroute app in combinatie met een Nav-app, bijvoorbeeld TomTom. Misschien kunnen jullie wel regelen om in de TomTom Nv-app routes in te laden!

Beste antwoord

Het klopt precies, favoriete locaties worden geladen als eindpunt en kan geladen worden in bijvoorbeeld Google Maps en Apple Maps.

Routes met meerdere viapunten is een heel ander verhaal.

Dit is een van onze grootste wensen, door de continue veranderingen van navigatie apps is het lastig om daar goede programmatuur voor te schrijven. 

Het liefst hebben we onze 'eigen' navigatiesoftware, maar zo ver zijn we nog niet.

Op dit moment zijn we de verschillende mogelijkheden aan het onderzoeken.

Tips zijn natuurlijk altijd welkom!

Oké.

Ik merk dat routes importeren in Sygic een Gold functie is.  Ik ben bereid om ervoor te betalen maar dan wil ik wel zeker zijn dat het ook effectief werkt op een iPhone.  Kan iemand dat garanderen?  In de recente versie van SYgic op iOS slaag ik er immers niet meer in om routes te importeren, ook niet door via het File-systeem te gaan.

Zie de video, het is een zeer redelijk alternatief:

Ik kan bevestigen dat het werkt op Sygic, maar ik gebruik toch eerder mijn TTR400.

Er bestaat nu wel een nieuwe versie van TomTom voor de iPhone, het zou dus nog beter zijn mochten met ook op de GO kunnen importeren.

We werken ook aan onze eigen navigatie app, sssst, niet verder vertellen hoor....

1 persoon vindt dit leuk

Hallo, Ik heb toch even een vraagje...in je reactie hierboven staat ( tenminste zo heb ik het begrepen ) dat het ook naar Navigon kan....maar die zie ik niet als optie. Hoe gaat dat dan? Verder super duidelijke instructie TOP ( je kan overigens maar 47 route punten gebruiken in Sygic...als je er meer doet vervalt de bestemming).

Beste Edwin,

Navigon is alleen beschikbaar voor iPhone users :)!

Ik zit al een hele tijd te zoeken, maar iets wat zo logisch lijkt, kan ik niet vinden:
Ik gebruik Google Maps op de motor en in de auto, op mijn smartphone, om te navigeren.
Nu moet het toch niet moeilijk zijn om een kant en klare route uit MyRoute-app-web te openen in Google Maps op mijn smartphone om te navigeren?
Of kan dat niet?

Helaas is dat waarschijnlijk wél moeilijk... Om de een of andere vreemde reden kun je in Google Maps wel een route maken en rijden, maar niet importeren, bewaren of delen. En in My Maps van Google kun je wel een route maken, importeren, bewaren en delen, maar niet rijden. En overgaan van de ene naar de andere kan ook niet.

Heel vreemd van Google, of ik zie iets compleet over het hoofd waarmee het wel kan?

Dit is niet mogelijk. 
Wel kunt u navigeren met Sygic en Navigon (iPhone only).

Heeft te maken met rechten van Google oid. Ik weet de exacte reden niet helemaal dus meer durf ik niet te zeggen.

Ik ben zojuist Gold-member lifetime geworden omdat ik dacht uitgezocht te hebben dat het mogelijk is een itn-bestand in te laden/exporteren in My Drive op mijn iPhone. 

Echter, ik kan de juiste werkwijze niet meer terugvinden op de betreffende "vraag en antwoord"-pagina. Hoe doe ik dit ? Mss handig om de stappen ergens neer te zetten met het oog op meerdere iPhone/Tomtom Go-gebruikers.

Het lukt me niet om mijn route te importeren naar een app waar wel routebegeleiding is (sygic-scenic-waze)=> voor op de motor.

Mijn smartphone app ziet er al anders uit dan in jullie filmpje.

Vriendelijke groeten,

Fran De Corte

Dit is een geautomatiseerd bericht. Reeds zijn aantekeningen gemaakt van de berichten in deze conversatie. De topic wordt gesloten om te voorkomen dat er mensen reacties plaatsen die niet relevant zijn aan het oorspronkelijke onderwerp.
Indien u het noodzakelijk acht dat het onderwerp opnieuw wordt aangekaart, maak dan alstublieft een nieuw topic aan. Gelieve uw bericht compleet te maken met een duidelijke beschrijving zodat ons team er spoedig mee aan de slag kan.